'پل چوبی' بر اساس فرمول عاشقانه های بزرگ تاریخ سینما ساخته شد
نوشته شده توسط : xmovies

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، 'خسرو نقیبی' روز سه شنبه در نشست نقد و بررسی فیلم 'پل چوبی' افزود: همكاری من و مهدی كرم پور در نوشتن فیلمنامه 'پل چوبی' حاصل یك رفاقت 10 ساله است و طی این مدت با هفت همكاری مشترك به یك زبان مشترك رسیده ایم.

وی ادامه داد: مدت ها دغدغه ساخت یك فیلم عاشقانه امروزی در بستر شرایط كنونی جامعه را داشتیم و طی كار نیز تلاش كردیم با اجرای جزییات، فیلم خوبی ساخته شود. در مجموع از فیلمی كه امروز روی پرده دیدم رضایت كامل دارم.

مهدی كرم پور كارگردان فیلم 'پل چوبی' نیز در این نشست گفت: از پنج سال پیش ایده ساخت این فیلم به ذهنم رسید و از حدود یك سال و نیم گذشته به همراه خسرو نقیبی نوشتن فیلمنامه را شروع كردیم. در این مدت سه بار فیلمنامه كاملی نوشته شد، اما هر بار به دلایلی آن را دوست نداشتیم تا اینكه به این نسخه نهایی رسیدیم.

مهناز افشار یكی از بازیگران فیلم 'پل چوبی' درباره حضور خود در این اثر گفت: پیش از این در فیلم 'چه كسی امیر را كشت' با مهدی كرم پور همكاری كرده بودم و نگاه متفاوت او برای من جذاب بود. فكر می كنم اگر از نگاه كارگردان به داستان فیلم نگاه كنید از خیلی جهات بهتر آن را درك می كنید و بیشتر دوستش خواهید داشت.

'بهرام رادان' دیگر بازیگر این فیلم نیز گفت: تصمیم گرفته ام كمتر كار كنم و در این شرایط باید فیلمنامه های پیشنهادی ویژگی های به خصوصی داشته باشند كه فیلمنامه 'پل چوبی' یكی این شرایط را داشت.

وی ادامه داد: شخصیت 'امیر' در این فیلمنامه من را جذب كرد زیرا نمونه یك مرد شرقی با حسی دائمی از شك و ترس از خیانت بود. نمونه این شخصیت در جامعه امروز خیلی زیاد وجود دارد، افرادی از طبقه متوسط كه من هم تلاش كردم در طول بازی، خود را جای او بگذارم و با طرز راه رفتن، لباس پوشیدن و حرف زدنم كاری كنم كه ادا و ژست جلوه نكند.

فیلم 'پل چوبی' آخرین ساخته مهدی كرم پور صبح سه شنبه در سالن همایش های برج میلاد ویژه اصحاب رسانه به نمایش درآمد.

سی امین دوره جشنواره بین المللی فیلم فجر تا 22 بهمن ادامه دارد.

فراهنگ ** 2024 ** 1071





:: برچسب‌ها: هالووین ,
:: بازدید از این مطلب : 354
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: